بلاگ

طریقه مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین

طرز استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین چگونه است؟

کرم روز و شب لاکچری کوین از جمله محبوب ترین پکیج های مراقبتی پوست به شمار می رود.پک کامل این دو کرم در طول ۲۴ ساعت شبانه روز تمام آنچه پوست شما برای تغذیه نیاز دارد را تامین می کند.با توجه به تفاوت ماهیت و فرمولاسیون کرم روز و کرم شب، همانطور که از نام این دو پیداست کارایی هرکدام نیز متفاوت است.

در این پست ضمن بررسی طرز استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین بطور اجمالی به بررسی خواص، ترکیبات تشکیل دهنده و تفاوت های این دو محصول می پردازیم.

آیا طریقه مصرف کرم روز با کرم شب لاکچری کوین متفاوت است؟

در خصوص نحوه اعمال هر دو کرم طریقه مصرف یکسان است و می توانید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شونده مناسب شستشو دهید.
  • هنگامی که هنوز پوست کمی رطوبت دارد(خیس نباشد) می توانید مقدار از کرم را بر روی پوست خود اعمال کنید.
  • پوست خود را بصورت دورانی و به بیرون ماساژ دهید تا کرم جذب شود.
  • مدت ماساژ یک دقیقه است تا کرم کامل جذب شود.

لینک مشاهده طریقه مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین

اما تفاوت مصرف این دو کرم در زمان اعمال آنهاست.بدیهی است که کرم شب را باید زمان خواب و یک ساعت قبل از آن استفاده کنید.مرحل مصرف مانند بالاست و تفاوتی ندارد.

کرم روز هم در ابتدای رو مخصوصا بعنوان زیر ساخت آرایش مصرف می شود.

حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا می توان کرم روز را در شب مصرف کرد؟در پایخ باید بگوییم کرم روز حاوی ترکیبات محافظت کننده از پوست در برابر آسیب های محیطی و پرتوهای آفتاب توام با فاکتور های مراقبتی SPF است.استفاده از آن در شب توجیح منطقی ندارد.

کرم شب هم ترمیم کننده است و زمان خواب پوست شما بهتر بازسازی می شود و کرم ترمیم کننده شب برای پوست شما در طول روز مناسب نیست.

آیا طرز استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین برای پوست های مختلف متفاوت است؟

بیشتر این نگرانی مخصوص افرادی است که پوست چرب دارند.استفاده از یک شوینده مناسب پوست چرب برای تعدیل چربی پوست کافیست تا شما هم بتوانید این کرم را مانند پوستهای مختلط و خشک استفاده کنید.

در خصوص میزان مصرف کرم نیز تنها یک لایه نازک بر روی پوست کافیست.اعمال بیش از اندازه کرم می تواند برای پوست های چرب مفید نباشد.

طرز استفاده کرم روز و شب لاکچری کوین اصل و تقلبی متفاوت است؟

ابتدای امر اینکه چیزی به اسم کرم لاکچری کوین تقلبی در بازار وجود ندارد.زیرا این محصولات دارای سیب سلامت سازمان غذا و دارو ومجوز وزارت بهداشت هستند.

تولید و فروش محصولات دارای سیب سلامت که در داخل تولید می شوند در نوع تقلبی، مشمول جریمه های سنگین و حبس می شود و هیچ شخصی به خود اجازه این کار را نمی دهد.

نتیجه گیری

در این مطلب بطور کامل در خصوص طریقه مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین صحبت کردیم.همانطور که دیدید ملاحظاتی برای مصرف این کرم برای پوست های چرب وجود دارد که در بالا گفته شد.علاوه بر این در نظر داشته باشید که هر کرم خواص مخصوص به خود را دارد.پس بطور خود سر آنها را جابجا نکنید.در آخر از سایت kalamal.com  بابت نگارش این محتوا تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا